Dålig tjej.

Fan vad jag är dålig på att blogga... Aja. Vem bryr sig. Igår satte jag mig på en buss från Myrvägen som skulle ta mig till Gullmarsplan. Chauffören fick dock för sig att ändra resemål utan att säga något till stackars mig, så jag hamnade i Huddinge... Bussen skulle tydligen till Skärholmen helt plötsligt. Jävla idiot. Vilken tur jag har som har en vän vid namn Lina som bor i Huddinge. Stackarn fick komma och möta upp mig typ kl 4 på morgonen hehe... Äkta bror. Snart börjar Wallander, yessssss. Efter Wallander ska jag pyssla om mig själv lite och sedan bums i säng. Imorgon börjar jag och Jade klockan 8 och slutar runt 11. U mad bro? Stackars resten som måste gå till typ kl 1... Feels good, man. Har inte så mycket att säga. Har vart ute fredag och lördag i typ tre helger i rad nu. Nästa helg måste jag fan ta det lugnt. Stackars min kropp... Buhu. Nu ska jag äta jordgubbar och tagga till inför Wallander. Taggaråååååååååååååå woooohooooooooooo jag är inte alls trött neeeeeeejdåååååå woooooooop.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: