Bridesmaids.

Oj vilken dålig uppdatering, ber om ursäkt. Igår hade jag jävla roligt. Skevaste kvällen någonsin. Kan beskriva kvällen med 4 ord: Nakenbad, försvunnen väska, Captain M och skåne. Extremt rolig kväll. Idag var jag, Julia, Marina och Ebba på bio och såg Bridesmaids. Förjävla skev film. Den var rolig men inte riktigt min typ av humor, hehe. Nu ligger jag i sängen och försöker sova men det går inte särskilt bra. Åhhhh måste vända tillbaks på dygnet... Bara 9 dagar kvar till skolstart nu. Ångest. Imorgon ska jag och Jade träna, woho! Det var ett tag sen... Aja orkar inte skriva mer, avslutar med några bilder från igår! Puss & godnatt.


Hahaha, skåne är nöjd.


Oscar & jag


David & Marcus


Adde & Calle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: