I know I can count on you.

Cha cha bloggen! (Gaaaaay). Idag var typ jobbigaste dagen någonsin. Glömde ta min medicin imorse och jag kom på det när jag precis kommit till jobbet, great. Så jag vart jätte stressad och virrig hela morgonen. Det resulterade i megakaoz. Spillde nästan mat på en stackars gubbe... Sofie (kocken) sa att jag skulle gå hem och ta min medicin för jag bor ju ändå rätt nära. När jag går (mitt i spöregnet) så kommer jag på att jag har glömt mina nycklar... Bombar mamma men hon sitter på möte så hon svarar inte. Tillslut svarar hon dock, och säger att jag ska komma till hennes jobb och hämta nycklar, så jag gör't. Sen fick jag en attack när jag kom dit. Börja gråta osv, jätte random. Hade så mycket i mitt huvud från gårdagen och sen var jag jättestressad så det var väl därför. Dåliga tider just nu. Tänker inte skriva något om det i bloggen. Mamma fick iallafall trösta mig lite (fett gulligt), sen drog jag hem och tog min medicin... När jag kom till jobbet fick jag lunch, assoft. Sen sa alla att jag skulle vara lugn för det var inte alls mycket folk när jag kom tillbaka. Det var niz. De är så himla söta där. Underbara människor. Jaja. Eftersom att jag är ledig på måndagar så kommer jag att jobba imorgon. Skit kul. Ska därför bara vara hemma ikväll och ta det lugnt. Det behövs nog. Vilket tråkigt jävla inlägg. Bööööö. Innan jag avslutar vill jag bara tillägga att jag älskar min mamma mest av allt på denna jord. Jag har verkligen världens bästa mamma.


Hittade en gammal bild på min hårddisk,
fett zöt. Vill bli ljushårig igen... FML



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: