Skit

Jag är helt död, som vanligt. Jag jobbar så hårt och har inga raster, så jag blir verkligen helt slut efter jobbet. Tar inte ens någon lunchrast. Eller alltså, jag äter ganska fort och sen fortsätter jag att jobba. Sitter liksom aldrig ner och vilar. Fyfan. Jag mår inte alls bra. Jag har inte rökt på snart 3 dygn nu och det har gått bra, fast nu börjar jag dö lite. Hatar det här. Men jag ska kämpa. Tänker inte svika mig själv den här gången. Åååååh vad jag hatar den här dagen. Jag hade inte alls mycket att göra på jobbet, nästan så att det var irriterande. Ändå så är jag så extremt trött? Vi hade dessutom flera otrevliga kunder som jag blev så förbannad på. Till exempel om jag frågar en person om han/hon är färdig med maten (så att jag kan ta brickan) så kanske de säger nej, bara för att de har lite kaffe kvar. Ta ditt jävla kaffe och ge mig brickan? Man behöver för fan inte hela brickan för att dricka upp sitt kaffe. Så sjukt störande. Och igår så var det en kille som ba "nej, jag har lite kvar ser du..." så pekade han på sin kanske 2x2 cm lilla kakbit som han hade kvar på tallriken. Men snälla? Är det så svårt att äta upp en jävla kaksmula? ÅH, fan vad arg jag blir. Jag tycker själv att det kan vara jobbigt när en servitris kommer fram och frågar om man är färdig när man inte är det, men nu när jag själv jobbar på ett café så förstår jag. Okej, ingen pallar läsa om det här men jag måste få skriva av mig. Fan vad jag alltid är arg, haha. Bitterf*tta no1.
Oj, vad långt det blev... Ovanligt. Skulle ha träffat Marina & co idag men det blir tydligen inte av så jag ska typ sova. Funderar på att gå i ide eller något. Det hade vart förjävla skönt.
Tänk om dessa fanns IRL...


Jade
PUBLICERAT: 2011-04-08, 17:45:23 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

Dom finns bara det att dom heter anti depp...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: