OMFG.

Det är helt sjukt. Förstår inte vad som händer med mig... Jag har börjat plugga. Jag KAN plugga. Jag brukar aldrig kunna plugga. Helt sjukt. Gjorde precis klart/lämnade in en uppgift som ska vara inlämnad imorgon + en hemtenta som jag fick idag. JAG FICK DEN IDAG OCH JAG LÄMNADE IN DEN IDAG!!!!! Och den andra lämnade jag in EN DAG FÖR TIDIGT. Fyfan. Jag har nog ALDRIG gjort en uppgift samma dag som jag fått den. Men fy satan vad skönt det känns. Nu slipper jag tänka på det liksom. ÅHH, frihet. Tränade btw med Jade idag. Vi köttade som vanligt. Nu jävlar ska vi komma igång inför beach 2011. Nej, nu ska jag ta en dusch och sen sova. Fan vad glad jag är nu. Jag är så stolt över mig själv. Fan vad duktig jag är.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: