Lyckad helg, ja tack.

Söndag. Bakis. Ovanligt? Nej. Fy fan. Men man mår som man förtjänar. Jaja, kort om min helg då:
Fredag: Var på fest i Nacka med Jenoa, Alma, Alice, Evelina & co. I början var det sjukt segt, men sedan fick vi igång festen och hade sjukt kul! Skulle på efterfest på Östermalm men det blev inte av. Kommer inte ihåg så mycket från kvällen, men jag kommer ihåg att bussresan från festen till Slussen var underbar. Haha, körde allsång. Nej men det var en jävligt rolig kväll.

Lördag: Christina fyllde år & hade fest. Började lite hos Sanna och sen drog vi till Christina. Mycket folk, bra drag, var full och glad. Asskön kväll helt enkelt. Det enda dåliga var att jag och Lina sov ganska obekvämt hahaha. Sen så när vi skulle sova så var det ca 5 killar som kom in och ut ur rummet hela tiden, och skrattade och skrek ashögt. Jag höll på att få utbrott på dem, men jag bestämde mig för att hålla mig lugn. Haha, orkar inte.
Söndag (idag): Jag och Lina vaknade upp hos Christina, chillade lite och sen drog vi till Sanna för att hämta lite grejer. Efter det blev det donken, hehe. Efter att vi hade käkat drog jag hem till mig och Lina hem till sig. Jag somnade på dirren. Galet skönt. Efter några timmar vaknar jag av att mamma står i dörröppningen till mitt rum och bara kollar på mig. Jag skrek till för jag blev så rädd, hahaha. Mamma visste tydligen inte att jag hade kommit hem, så hon blev förvånad. Stackars mig, jag drömde en obehaglig dröm, och sen kommer mamma och ser ut som ett jävla spöke. Fy fan vad jag vart rädd. Haha, aw. Nu har jag precis käkat middag och ska ta en dusch och sedan mysa framför TVn, eller något. Kyss & smek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: