I work well with others, as long as they leave me the fuck alone.

Min helg då: I fredags gjorde jag absolut ingenting, då jag skulle jobba på lördagen. I lördags var det hur stressigt som helst. Jobbade till kl 4, mötte uppe Lina efter för ett ärende haha, sen drog Lina hem och jag till stan. Mötte upp Mia i stan för att köpa biljetter till matchen som var igår (AIK-Mjällby). Efter det så drog jag till Lina och sen drog vi på Linas pappas tjejs födelsedagsmiddag, käkade god mat, sen drog vi hem. Vi tog det lugnt hos Lina ett tag, innan vi drog hem till mig och fixade oss inför fest. Vis 22 snåret drog vi oss mot Skogås där vi fick skjuts till Sumpan. I sumpan var det fest hos Simon Lilja, en kille i min klass. Sjukt random. Lennon bjöd dit oss, och sen får jag veta att vi är hemma hos Simon. Han visste inte ens jag skulle komma, haha. Jaja, hade väldigt roligt. Hemvägen var nog bäst. Alla drog samtidigt, och då gick vi i ca 40 min till Sundbyberg centrum. Väntade där på tuben till tc i ca 20 min, och sedan tog vi buss hem till Sannas faster, och sov sött. Det var min lördag. Igår var det match, vi vann med 3-0. Riktigt underbart! När jag kommer hem och är vrålhungrig så har mamma lagat lasagne till mig. Hur nice? På kvällen kom min bebis Lina hit och vi tittade på Stockholm - Båstad och åt glass med jordgubbar, mys. Senare träffade vi Fredrik, gick en liten promenad till 7-eleven där vi köpte cola, och sedan drog vi hem till mig och sussade. Idag har det inte hänt något särskilt. Lina drog för en stund sen, så nu ligger jag här, ensam i min säng, och bara tare lugnt. Ganska skönt. Om ungefär en timme ska jag träffa Marina på en fika, mysigt! Nu måste jag börja fixa mig. PoK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: