Happy go lucky.

Älska vädret!!! Så himla underbart. Såg till och med folk på stan gå runt i shorts haha, fast det tycker jag är lite överdrivet ändå? Aja. Imorse beställde jag hem lite kläder från nätet, weho! Allt utom 2 st bikinis kommer om en vecka hihi. Bikinisarna kommer om 3 veckor, men det är lunch. Solade idag också. Är brun som en chokladkaka. Känns bra. Ikväll blir det fest, weho! Imorgon ska vi sola i Humlegården om det blir fint väder, weho! Sedan ska jag och Jade träna, weho! På kvällen blir det myskväll med min bebis Lina, weho! Älskar det här lovet, allt bara rullar på. Jag är glad. Jag håller på att bli positiv igen, känns mycket bra. Har bestämt mig för att bara leva livet nu och skita i allt. "FKB", så att säga. "Life is what you make it" osv. Nu ska jag börja fixa mig lite smått eftersom att jag ändå inte har något särskilt att göra. Måste bara tillägga att jag sov i 20 timmar igår. Fan vad det satt bra. Smell u later.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: