Glad Påsk!

Påskafton idag då, mysigt. Själv har man legat på ballen och pressat hela dagen. Jag är väldigt brun nu må jag säga, hihi. Fick faktiskt två stycken påskägg i år. De var dessutom jetesöta, till skillnad från de klassiska påskäggen. Min mamma har stil jao. Nejmen skämt åsido......... Påskpengarna fick jag tyvärr för några dagar sedan. Inte bra. Har redan hunnit göra av med en del, hehe. Så kan det gå. Igår var nog den roligaste dagen någonsin, så jävla random. Först så gick jag, Lina, Sanna & Patrisia på bio och såg Scream 4, som var jätte rolig hahaha jag höll på att dö. Lite läskig & äcklig också, men den var iallafall bra. Efter bion drog vi till Café Opera för att Patrisia skulle hälsa på någon. Jag, Lina & Sanna fick vänta utanför... Haha. Sen chillade vi lite i stan och efter ett tag så fick vi något ryck och började göra jättekonstiga saker mitt på TC. Vi ställde oss i en ruta och gjorde konstiga rörelser, följde efter människor, bad till Gud osv. Folk trodde att vi var helt dumma i huvudet haha, så jävla kul. Det var någon snubbe som trodde att vi var från en teatergrupp, en annan trodde att vi var Illuminati (HAHA?) och sedan var det några turister som börja ta kort och filma oss. Hahahaha skit kul var det. Efter det busade vi lite, hehe... Sen drog vi hem runt 5 tiden, fast jag och Lina var hemma vid 6 eftersom att vi var tvungna att gå fram och tillbaka från Sanna typ 2 ggr. Nu är jag extremt utmattad och ska ta mig en liten powernap. Kyss & smek

Mina fula påskägg dårå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: