Duktig flicka.

Hei bloggiz. Jag är överlycklig. Jag är världsbäst, okej? Jag tackade nej till en chokladboll på jobbet (som förövrigt är det godaste som finns), jag har fått så mycket beröm av min chef och de anställda så jag får typ huvudvärk (seriöst), och jag har varit rökfri i två dygn. Det är sjukt hur duktig jag är! Okej, vissa kanske tycker att det inte är något, men för mig gör det här jättejättemycket. Jag är så himla stolt över mig själv. Fan vad jag mår bra. Jaja, nog om deeeet. Kom precis hem, är helt död pga att jag har kämpat så hårt på jobbet (förlåt men måste skryta lite till...) Nu ska jag städa undan lite i mitt rum och sedan ladda ner lite musik hehe. Inte en lugn stund här inte. Jag är som ett duracellbatteri, hihi. Smell u latero


Ge mig sommar NUNUNU.


Julia
PUBLICERAT: 2011-04-06, 18:11:59

Hej! Jag är lite nyfiken på er bloggstatistik :D Hur många unika besökare har ni per dag? Ha en bra kväll! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: