Jag har så roligt så

Jag har insett att min senaste kyss:
Var bra
Jag pratar: Väldigt mycket hehe
Jag tycker om: Mina underbara vänner
Jag avskyr när folk: Är dryga utan anledning
Min bästa vän är: (MinA bästa vänNNER är:) Störda!
Min första vän heter: Första vet jag ej, men min första bästa vän heter Josefine
Kärlek är: Det finaste som finns
När jag borstar tänderna: Tänker jag på hästar..
När jag lagar mat: Dansar jag oftast haha
Jag tänder på: Ådror på armarna, magrutor & ryggmuskler ÅÅÅÅÅH dreglarrr
Det sexigaste yrket är: Vettefan
Det är charmigt när: Oj, mycket e charmigt förfan
Jag är rädd för: Att bli sårad
Den värsta känslan är: Psykisk smärta
Den bästa känslan är: Att vara kär
Jag är bäst på: Att vara galen
Jag är sämst på: Inget?!
Om jag va ett djur skulle jag vara: Qatt
Jag kommer alltid att vara: Galen
Det finaste som finns är: Kärlek
I sommar: Ska jag ha svin kul
Sist jag grät var: Igår
Jag kan: Få grova utbrott lite då & då hehe
Jag kan inte: Sitta still hehe
När jag vill tänka går jag: Ut på en promenad eller nåt haha
När jag bakar så bakar jag: Allt möjligt
Min mobiltelefon är: iPhone 4. Min älskling, mitt allt <3
När jag vaknar på morgonen: Somnar jag oftast om
Innan jag går och lägger mig: Borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på att: Om jag ska föna håret eller låta det självtorka hahah
Bebisar är: Vissa jobbiga & äckliga, andra é jéte zoéta
Idag har jag: Varit i skolan & hos Jade
Ikväll ska jag: Tjilla gal1
I morgon kommer jag: Gå till skolan
Jag vill verkligen: Knulla din pappa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: