I'm not cocky, I just love myself.

TJENA nya bloggen! Sitter hemma hos mig och chillar gal1 med AdA pRaDa! Vi ska plugga matte och umgås!!
MIN FÖDELSEDAG VAR GRYM! Helt sjuk, Ada orkade inte skriva så jag gör det. Vi var på Snaps och åt middag, bild kommer av vad jag fick! Helt underbart kort som jag fick av syster-yster! Vi var på fest en bit utanför Slussen och sen drog vi vidare till en annan fest vid Fridhemsplan. På vägen dit så sjöng minst 30 pers för mig! Helt stört! Sen åkte jag och Jacqueline hem till mig och sov. Söndagen baserade på att bara vara tjock, det var då jag egentligen fyllde år. Gick på bio och såg "Paranormal activity 2". Den var jätte läskig! Men det var mysigt. Idag har jag bara varit i skolan. Och lekt stekare. Nu ska jag leka doktor med Ada... *FnIsS*
AZUM!!!!!

- Skam för den som ger sig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: