Fjäderporr

Hei bloggis. Nu kom jag precis hem, åh vad sköööönt. Så äckligt lång dag... Vi hade somsagt fét lång rast idag, så jag och Jade chillade fett hos henne. Vad gjorde vi där då? Jo, jag spankade Jade med en fjäder HAHAHAHA, torr jag är men aa. Ganska så porrig sysselsättning ändå, eller? Mijao. Nej nu ska jag plugga lite och sen när Jade har varit på sin äckliga match så ska vi till Snaps och lyssna på när några ska spela. Ganska tungt.
Btw, jag har tänkt på en sak... Vi tar nästan aldrig bilder längre? Förut gjorde vi det typ varje dag, mycket roligtttt. Vi måste skärpa oss flickor! Blir ju inge kul utan bilder i bloggen. Vi lägger iof upp bilder, men de är ju gamla. Inte lika kul. Nej nu måste jag plugga så att jag inte hamnar efter, för det vill man ju inte göra. Hehe. Uppdaterar när jag är hemma från spelningen. Puss!



Fuck you, you fucking fuck!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: