Du är allt

Jag har insett att min senaste kyss: Va underbar!!
Jag pratar: För mycket!
Jag tycker om: Mina underbara vänner
Jag avskyr när folk: Inte svarar på sms på hela dagen!
Min bästa vän är: (MinA bästa vänNNER är:) Störda!
Min första vän heter: WTF?
Kärlek är: Det finaste som finns
När jag borstar tänderna: Leker jag Alien som anfaller vita män!
När jag lagar mat: Lagar jag mat...?
Jag tänder på: Ådror på armarna, magrutor & ryggmuskler ÅÅÅÅÅH dreglarrr
Det sexigaste yrket är: Brandman, LÄTT
Det är charmigt när: Oj, mycket e charmigt förfan
Jag är rädd för:
Att bli sårad
Den värsta känslan är: När man inte vet varför man mår dåligt och ett brustet hjärta!
Den bästa känslan är: Att vara kär
Jag är bäst på: Att göra bort mig
Jag är sämst på: Jag är bäst på allt! Daaah!
Om jag va ett djur skulle jag vara: Ett får!!!
Jag kommer alltid att vara: Tokig
Det finaste som finns är: Kärlek
I sommar: Ska jag och mina tjejer har SJUKT JÄVLA KUL!
Sist jag grät var: Onsdags.
Jag kan: nå't som inte du kan!!
Jag kan inte: Sluta tänka på honom.
När jag vill tänka går jag: Ut på en promenad
När jag bakar så bakar jag: Saker som egentligen är goda... Men jag har lagt ner dedär med att baka...
Min mobiltelefon är: X10 MiniPro
När jag vaknar på morgonen: Är han den första jag tänker på.
Innan jag går och lägger mig: Är han den sista jag tänker på.
Just nu tänker jag på att: Honom
Bebisar är: Underbara!
Det var btw min idé så ingen ära åt Ada... Men Ada är cool.... Och så var det en coolare person som sa det ;pppPPPpppPPP
- Be cool stay in school MADDAFAKKAHS! Jag är så omogen ibland...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: