Work it hahah

Godmorgon! Sitter just nu på jobbet och ska skriva en sak, men tänkte bara logga in snabbt och säga hej. hihi
Kan säga att det är svinkallt på det här stället, man får sitta med halsduk och filt. Inte kul alls. Sitter och dricker te för att bli varm muumms ( Pure Camomile Flowers).
Samtalet igår med O Gick bra, inget jag vill prata om fortfarande men vi får se vad som händer..

Slutar väl runt 4 och då ska jag hem o fixa lite sen ska jag till Ada. Vi ska ha lite mysig middag och så kommer väl jaade dit :D Sen kanske fest, men inte så supertaggad på det då jag fortfarande är lite sjuk och just nu har jag jääkligt ont i magen, vetinte riktigt vad det beror på.
Nä nu ska ja fortsätta jobba. PUUSSS&KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: