There's no map to human behaviour

Har varit på Snaps hela kvällen.
Det är så tragiskt att se hur alla blir av alkohol, folk kan inte gå, kan inte prata eller stå. Har man tappat självrespekten om man låter sig se ut som de gör? Har man ingen självkänslan? Jag förstår inte och kommer aldrig att försöka förstå hur man kan göra så mot sig själv. Förstår folk inte att det inte är rätt? Men som sagt: There's no map to human behaviour.
Var lite busig idag och dansade på dansgolvet med Magnus (Jamalde eller vad man nu vill kalla honom för) ett tag. Får egentligen inte göra så, men jag är så duktig hela tiden och tyckte att jag skulle kunna få busa lite i alla fall! Ada gick hem vid 11 tiden, TRÅKO!
Nu är jag skit trött och jag är sjukt glad för att mitt liv just nu är så jag vill ha det. Love it!
Jag vill också tillägga att jag älskar dig Christin, Syster-Yster, min ängel, min vän, mitt moraliska stöd och min andra halva. Du är bäst och jag vill att du aldrig ska behöva tvivla på dig själv för du är en bra människa! Glöm aldrig att jag finns här för dig oavsett vad!
Over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: