Schleten chey

Heiiii bloggis. Flååååt för min dåliga uppdatering men jag hinner typ aldrig blogga nu när jag jobbar. På morgonen blir det stressigt och efter så är jag helt död. Och juste, de hade tydligen flyttat butiken till Åkersberga... Så jag och Lukas måste åka till Åkersberga varenda jävla morgon. Det tar drygt 1 timme... Så jävla onice. Fast vi kommer dock vara lediga torsdag & fredag eftersom att vi valde att köra på långa arbetspass mån, tid & ons istället. Fyfan vad jobbigt det är. Idag jobbade vi drygt 8 timmar. Fy satan vad trött jag är nu alltså... Tänk att jag går upp kl 6, går till bussen vid 8, så tar jag bussen till Slussen, där jag möter Lukas. Därifrån tar vi tuben till Tekniska och byter där till roslagsbanan och åker till fucking Åkersberga.... Vi är framme vid Åkersberga ca halv 10... Och nu kom jag typ nyss hem (typ kl halv 8). Fatta vilken jävla lång dag?! Men det är fan värt. Kan sova ut på torsdag och fredag hihi, åååh så skönt! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det Desperate Housewives. Underbart! Imorgon ska jag försöka göra ett morgoninlägg, får se om jag lyckas gå upp i tid hehe. Pussssss så länge!

Haha, bild på Jade & mig från helgen. Fullt seriösa,
jappjapp. Juste skulle lägga in alla bilder från helgen...
Fan vad glömsk jag ska varååååå




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: