Skadad för livet

Julen oroar mig. Klump i magen, alla ser fram emot det förutom jag. Man ser reklamer överallt om julbord, känns lite sorgligt att man blir ensam som vilken jul som helst, fast jag har valt att leva på det sättet så är det inte alla gånger så kul. Hade jag varit två år äldre hade det inte varit några problem. Gå ut och fira med några vänner kanske. Men det kan man inte i min ålder eftersom att alla har en familj att fira den med. Jag vill inte fira den med folk jag inte tycker om och dom flesta vet vem jag syftar på.

Jag tror inte du ser, tror inte att du förstår. Tar du det ifrån mig vet inte jag vart jag ska ta vägen. Det är min enda trygghet nu, det är det enda jag ser fram emot. Bo ensam. Vakna upp ensam. Paradiset. Något jag vill är att bara komma härifrån och leva eget. Snälla ta mig dit.



- Remember happiness doesn't depend on who you are or what you have; it depends solely upon what you think.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: