Lite om mig, varsågod!

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
tungan
2. vara seriös än rolig ? – Rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grööön
4. brinna upp eller drunkna ? - Brinna i helvetet tror jag…
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Ja (a)
2. sol eller måne ? – Måne
3. vinter eller höst ? – Höst utan regn
4. vänster eller höger ? -höger
5. soligt eller regn ? – Sol hallå ? 
6. vaniljglass eller chokladglass ? - chokladglass

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? – 19.47
haha nolifer
2. Fullständiga namn ? - Jacqueline Yvonne Sebom
3. Vart vill du bo ? - Miami, LA, Utomlands!!
4. Hur många barn vill du ha ?- Vet faktiskt inte, 1 son om jag nu skulle vilja ha. 
5. Vill du gifta dig ? - Jag behöver ingen ring för att bevisa kärlek
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – äter inte sånt
7. Har du ätit sushi ? - ja, mums
8. Lyssnar du på nu ? - September- Mikrofonkåt
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - Havrepuffar haha
10. Humör ? – lte segt sådär

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? -
Haha ja
2. Sjungit ? - Ja
3. Blivit kramad ? – Yes
4. Känt dig fånig ? – Nää
5. Saknat någon ? - Mina prinsessor Ada & Jade
6. Dansat galet ? – nej
7. Klippt håret ? – nej
8. Gråtit ? - Nej
9. Ljugit ? - nej
10. Haft sex – Nej jag sparar ju min oskuld tills jag gifter mig ?!

 

- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? – nej- duktig flicka

2. Har du en hund ? - Ja, Levis :)
3. Sover du helst sj eller med någon ? - Med någon
4. Tror du på spöken ? - Haha ja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: