Låten gör mig glad på något vis hihi

Hej snyggingar! Idag på på jobbet så höll ja seriöst på att somna, skulle sitta med på en liten genomgång och hehe jag somande visst några gånger föresten. Så ska lägga mig tidigare idag och hoppas på att få mer sömn än 5 timmar.. Lilla jag behöver minst 9 (a) Jag är snart klar med alla pappar ni skulle bara veta hur skönt det det känns!!
Haha när jag kom hem så jag att jag fått mina skolfoton så jag sleeeeet upp kuvert direkt , och kan ju säga att jag ser ut som en kines men ändå rätt söt på mitt självporträtt så ni får inte se hehe Och det är jäkligt synd att väldigt många människor kommer kunna se vårt klassfoto (4 skolor)för det blev verkligen inte snyggt.

Spåkulan- Snart hittar du något att förankra dina drömmar i. Verkligheten överträffar dikten!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: