Julen planerad, finally!

Hela julen är planerad vilket är sjukt bra! Nu ser jag fram emot julen lite mer än vad jag kanske skulle gjort annars.
Allt börjar med att fira den lite med pappsen kanske, sen är det middag hos mamma för att senare åka hem till Christin och dricka lite vin och cola (ehe...) och snacka skit om allt! Kan detta bli bättre? Nej!
Som ni märkt så vill inte jag fira jul, jag gör allt för att undvika det, vilket kanske inte går så bra, men jag längtar till jul nu. Jag har tydligen blivit såpass stor att jag kan välja själv vad jag ska göra på julen utan att någon lägger sig i. Jag är så glad att jag kan ta egna initiativ i mitt liv utan att folk lägger sig i. Fast allt har ju sina nackdelar också.
Jacqueline och jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: