HahahAHAHA

Jag har slarvat bort mina papper med frågorna så jag kan inte plugga... Duktigt Ada, duktigt. Får väl göra skiten på måndag istället... Jade, du har fått mig att bli cola-beroende. Jag gillade inte cola förut. Jag gillade ingen läsk överhuvudtaget. TACK ÄLSKLING! Kommer bli fet, få hål i tänderna osv, osv. Tur att vi har slutat med "Willys" iallafall. HAHAHAHA, jag dör. Preggo med Willys <3 HAHAHAHAHAHAHAHA JADE JAG GARVAR IHJÄL MIG NU.
Gömmer du dej för mamma? Eller kanske för pappa?
Astå
Hostet husade
Jag gliiiiiiider!
Jag dricker! (HAHAHAAHAHAH)
Flumpah dumpah!
Jade, har jag glömt nåt?
Jag kan inte sluta garva.
Ingen förstår.
Jag dör.


Jade
PUBLICERAT: 2010-11-21, 13:52:14 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!1!!!11111!!111!1!!111!!!!11ettettett!!!!!!!!elva!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: