”Gossip Pagge” funderar över veckan!

Inte alltid lätt att hänga med i alla svängar med dessa fröknarna. Men först vill jag tacka alla som har skrivit till mailen och tippsat mig om det ena och det andra. Som alla vet redan så skriver jag inte var jag får mina saker ifrån eller namn på personerna, så var inte rädda för att dela med er….

 

Tipsmail: [email protected]

Tips sms:  0720159091

 

Att förstå föräldrar är inte alltid lätt! Jag som pappa kan tycka att 2000 sms i månaden är ganska mycket. Men en annan pappa tog bladet från munnen och började korsförhöra en av fröknarna i veckan. Var hon beroende eller inte? Fröken tyckte att hon hade minskat på sina sms, men tänkte hon mörka fakta i fallet. Pappan viste bara om dom 2000 sms:en, jag vet om alla andra meddelanden som fröken sänder istället för sms. Såååå, har hon minskat eller inte? Är det som jag tror, att en stor ökning av meddelanden som fröken sänder bara har hittat andra vägar? Vad säger fröken om Facebook, MSN, med mera….

 

Mina öron uppfatta att fröken även inte alltid vet vad hon gör på Facebook. Vilka signaler ger vissa Facebook´s grupper som ”runka & slåss” för att ta ett exempel. Killarna i klassen kan ju tro att det är det bästa du vet! Ojojoj, var det inte någon som trodde att du ville göra det….

Bilder….. kanske man skall ha full koll på. Jag menar, en sak är ju bilder man står för, men alla bilder som en av fröknarna hittade på sin hårdisk som kanske inte andra skulle få se. Man står naken, om man inte stoppar bilderna innan dom kommer ut på nätet. Mitt tips, radera dom, innan dom kommer i fel händer.

 

Frågan är vem av tjejerna som spelar på två planhalver, eller är alla sms rumsrena? Min nos tror att dom är lite för heta för frökens bästa.  Alla kommer inte förstå dess syfte, spring in på toa och spola ner dom, du vet vad jag menar, eller hur? Inget går att dölja för mig, men jag vill inte hänga ut dig här vännen, men kulan rullar…. Jag vet redan att dom andra små änglarna inte tror på att allt var ett skämt….

 

Ett fenomen är att alla tre skall dö hela tiden. Jag vet inte om ni har noterat deras Facebook inlägg. Men det måste väll vara ett uttryck som kommer stark nu, skulle jag kunna tänka mig… Är det någon som vet var man kan hitta en bra slangbok för pappor?

 

Nu arbetar jag på några tips om trion som kommer  vara ”fett nice” som min dotter skulle säga! Kommer snart igen……………

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: