God morgon sockertoppar

Hejj ,orkade inte blogga igår. Orkade inte gå ut heller, var jätte otaggad och sen var de saker som hände hemma. Så min kväll spenderades framför TVn med massa film :) Gick & la mig vid 1 så ja har fått massvis av sömn hehe
När ja vakna upptäckte ja att ja inte var ensam, en mystisk man är på besök och ja tror han går i min skola, min fråga nu är, När ska han gå?

Ja säger helatiden att ja ska städa men gör de aldrig, men nu, idag måste ja faktiskt städa. Det ska komma hit folk ikväll. Släckten kommer hit, det är Alla Helgona Helg haha av någon mysko anledning firar vi den men inte Halloween hmm
Sen senare ikväll/ inatt får vi se vad som händer, inget speciellt planerat föruutm att vi vill festa. (hoppas ja e mer taggad då)

Såg ut såhär igår med mina älskade skor hihi Sry för så dålig bild men
min kamera tar int så bra bilder där de e mörkt hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: