Du är inte allt

Ada lilla... Du vet varför jag inte vill gå ut, det är för din skull och jag försöker hjälpa dig. Och tyvärr så klarar jag inte alltid av fulla människor. Du ser hur det gick förra fredagen och när Jacqueline berättade det blev jag så otaggad. Det låter som att du tycker vi är dåliga vänner för att vi inte vill festa?
Sovit tills nu, hade migrän och bestämde mig för att somna om då jag vaknade vid elva. DET GJORDE SÅ ONT! Vet inte vad jag ska hitta på idag. Inget planerat alls. Vilket är skönt.
Jag har funderat, och äntligen för första gången i mitt liv så vet jag vad jag vill!
Och mamma... Det var inte jag som skulle förändras, det var du. Jag tycker synd om dig som inte vet om dina problem. Jag skänker en tanke till dig. På riktigt så tycker jag synd om dig.
Nu ska jag vara lite bitter.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-13, 17:28:36 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

Gud nej!!!!!! Ni är världens bästa vänner! Du är så söt, jag vet att du försöker hjälpa mig. Jag måste skärpa till mig. Älskar dig jete mycket! Och Jacqueline med. Puss på er <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: