Döööööööd

Hey bloggis. Vakna typ för en timma sen, blö. Behöver egentligen sova lite till hehe, så jävla trött. Igår så var som sagt Jade & Jacqueline hemma hos mig, trevligt trevligt. Vi åt middag och sen tjillade vi galet. Sen så ville inte dom gå ut och då blev jag sur eftersom att jag ville det och jag brukar oftast ställa upp för dom och göra saker som dom vill även fast jag egentligen inte vill (försöker iallafall). Så det var därför jag blev suris. Men sen löste det sig, jag gick ut med Lina istället. Det var lika bra det eftersom att hon ville gå ut. Hade inte vart lika kul att tvinga med någon som egentligen inte vill. Aya careface....... Jag och Lina drog på "fest" i Älvsjö. Musiken hade dött och folk hade dragit när vi kom, men det var nice ändå. För jag kirrade musik på min iPhone och alla blev klad hézt. Hihi. Sen så skulle Andreas gå ut med Davids hund och frågade om jag ville följa med för det skulle va tråkigt att gå själv likzåm. Så jag hängde på. Vi vandrade runt hela Älvsjö, och pratade om allt möjligt. Jete mysigt. Sen ringde Lina och frågade vart fan vi var, hahahaha. Vi hade gått i typ 1 timma, helt sickt. Så vi drog tillbaks hem till David och sen så åkte jag och Lina hem. Vi missade bussen och fick vänta i 20 min på nästa buss. Skit kul. Vi kom hem klockan 5 på morgonen. Ganska segt må jag säga. Däckade på dirren. Fan vad mycket jag har skrivit, värsta boken....
Whatevs, idag ska jag träffa Christopher, wie. Sen ska jag se om Andreas kan träffa mig och ge mig Linas kamera för hon glömde den igår, hehe. Efter det så vet jag fan vad jag ska göra. Vet inte om jag ska gå ut ikväll... Hm... Får se hur jag känner sen. Nu ska jag sova lite till, hihi. Puss på alla sötnosar!


Andreas


Anderas och Sanna (hunden), fett G




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: