CHA CHA

Cha cha bloggen. Försov mig imorse, som vanligt... Måste fan skärpa till mig. Kom typ 40 min för sent haha... Fast det var iof för att jag var tvungen att gå hela vägen till skolan. Tar väl en 20 min? Bara för att någon fattig idiot har snott mitt SL-kort... ÅH. Hoppas skolan har registrerat min kod-grej på SL:s hemsida så att jag kan få ett nytt... Annars är jag körd. Vågar inte berätta för mamma att jag har tappat mitt kort, för jag tappade ett ganska nyligen hehe... Får kolla med skolan imorn eller nåt. ÅH jag blir så jävla förbannad. Vem fan tar ett SL kort? Jag skulle aldrig i hela mitt liv göra det. Så jävla onödigt? Bara om jag hitta det ute eller nåt. Men jag fattar inte varför fan man vill ha ett SL kort som ändå går ut om 1 månad? När man själv säkert redan har ett också.. Nej, jag fattar inte hur vissa människor tänker. Om du som har tagit det läser det här så ska du veta att nästa gång jag ser dig så kommer jag köra upp en fet jävla påle i röven på dig.

Nu ska jag snart börja plugga till kost- och näringslära provet som vi kommer att ha på onsdag. Woho, skit kul. Jag är inte på humör idag... Har vart väldigt dryg & torr & överseriös. Flåt för det. Vet inte varför, f1 cp. Aya, nu ska jag hålla på med annat. Pussis


Hej. Jag är normal. Hejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: