Better to be disliked than pitied

Nu är det såhär att jag hade magrutor i somras senast, det är nu helt plötsligt som dom har försvunnit, det är en person som misstolkat hela inlägget helt tydligen och jag hade tränat mig till dom. Och jag hade inga "magrutor", jag hade magrutor for real. Så kommentera gärna inte om ni inte vet vad ni pratar om. Plus att där jag var blond, där var jag knappast fyra till fem år.
Vi dansade på idrotten och jag var bäst!! Skojar inte! Vi dansade någon konstig dans, sen var det vals och bosnisk folkdans(?). Så jävla grym som jag är fick jag leda lite på den bosniska folkdansen. YÄYÄ!! Är man född bäst så är man likzåm! Nu sitter jag här med Ada, YÄYÄ. Ska äta med Christin idag på Snaps. Sen måste jag på något sätt få mig att vakna när vi har tidig vecka. Shit. Jaja. Sömnpiller kanske? Vi får se...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: