Bättre tider

Tjo bloggis! Vakna precis, fett jobbigt... Jag är ju ledig idag, varför vaknar jag så tidigt?! Och jag kan inte somna om heller... Skitttttt. Nu mår jag iallafall lite bättre, inga mer depp inlägg! Nu ska vi va glaaaaaaaaadaaa yappyapp. Haha, ska försöka dra mig upp ur sängen och duscha, äta frukost osvvvvvv. Vid halv 3 ska jag till Jade och hälsa på när hon jobbar hihi. Sen hade jag tänkt att vi kunde fixa hennes gymkort så att vi kan börja träna?! Vi skulle egentligen ha  börjat för typ 1 månad sen haha... Aya, kollar med henne sen hihi. Ikväll blir det fest. Woho! Nej nu ska jag röra mey. Gör ett till inlägg innan jag drar till Jade :) PUSSSSS!

Den här låten får mig på bra humör, love it!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: