Är du blond?

[x] Ett tuggummi har fallit ut min mun när jag pratat 
[x] Ett tuggummi har fallit ut min mun när jag INTE pratat 
[x] Jag har gått in i en glasdörr/fönster 
[x] Jag har gått ut/gått in i ett fordon som ännu är i förelse 
[x] Jag har skrattat åt något som jag börjat tänka på och då har folk tittat konstigt på mig 
[x] Jag har gått in i ett träd 
[x] Jag har försökt slicka mig på armbågen 
[x] Jag visste inte att Alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi 
[x] Jag försöker just nu sjunga dom 
[x] Jag har snubblat i mina skosnören och ramlat 
[x] Jag har blivit kvävd i mitt eget spott 
[  ] Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte 
[x] Jag ÄR/har varit blond 
[x] Folk har kallat dig senreagerad.
[  ] Jag har i misstag fått något att fatta eld. 
[x] Jag har försökt att dricka något men märkt att de kommit från din näsa 
[x] Jag har dräglat i sömnen. 
[x] Jag har somnat på en lektion. 
[x] Om någon säger "fjärt" så skrattar jag. 
[x] Ibland märker jag att jag inte tänker 
[x] Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var 
[x] Det händer att folk går iväg från mig och himlat med ögonen 
[x] Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst 
[x] Jag räknar med fingrarna fast det är ett enkelt tal som t.ex. 7+9 
[  ] Jag har ätit ett kryp
[x] Jag gör den listan fast jag egentligen skulle göra något viktigare 
[x] Jag har klätt på mig kläder på fel håll 
[x] Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan 
[x] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen.
[x] Jag har tappat fat, glas eller bestick. 
[x] Jag använder ordet "smart" 
[x] Jag använder ordet "coolt" 
[  ] Jag ser döda människor och de är mina enda vänner 
[  ] Mina vänner svär inte. 
[  ] Jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig. 
[x] Jag har fallit av en stol 
[x] Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ut takets mönster. 
[x] Jag säger "ööööh??" flera gånger om dagen
[  ] Jag använder miniräknare för att räkna ut hur många poäng blond jag är nu. 

HAR DU 20 P ELLER MER ÄR DU BLOND!

33p hehe...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: