Jag bajsar snett på denna lördagskväll

Ähmen fyfan vad sämst vi är på att uppdatera... Kul att läsarna e kvar även fast man inte skriver något hihi. Igår så drog jag, Jade och Babak på BO-festen. De firade 2 år. Ganska spårat... Blev lite småbråk osv men det löste sig tillslut. Vi var där till kl 2 ungefär. Sen var det efterfest host Chaplin. Fast vi stod typ bara i hans port en stund och sen drog vi haha, pallade inte. Klockan var typ 3 då satt eh... Lite trött var man. Nu ligger jag i min säng med mina små älsklingar (data & iPhone) hehe... Det var planerat att festa ikväll med men eftersom att en viss person inte hört av sig ännu så vet jag inte hur det blir med det... Klockan är iof bara 9. Fast man vill ju ändå veta om man ska fixa sig och så, känns ju lite ovärt om man fixar sig och att det sedan inte blir av. Äh tror jag ska fråga mamma om hon kan gå ner till Ica och köpa lite greys till mig hihi. Kyss & smek
Slit1 chey



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: