Tråktråktråk

Vad gjorde du kl 2 inatt? Satt i Jades säng med henne och Justin Timberlake (han var lik Justin hehe kommer inte ihåg vad han egentligen hette......)
Hur svarar du i hemtelefonen? Svarar aldrig i hemtelefonen.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
Ringer det mycket till dig? Aa rätt så
Ringer du mycket? Tror inte det
Vem ringde du senast? Jacqueline. Fast det var iof hon som ringde men ändå haha.
Hur mycket pengar har du? Har gjort slut på alla mina pengar...
Senast kramat? Mami
Antal timmar sömn inatt? Jo men jag brukar ju räkna...
Sov du ensam? Nej hihi
Vem sov du hos senast? Jade
Vem sov hos dig senast? Jade haha
Vem vet mest om dig? Det undrar jag med
Vem vet du mest om? Mina närmsta
Vad ser du fram emot? Kortsiktigt: Jullov. Långsiktigt: Sommarlov. Hehe
Vad vill du ha just nu? Någon att mysa med hihi.
Vem stör du dig på? Alldeles för många.
Vilken buss åker du oftast? 4an
Vilken årstid är det nu? Horvinter
Anser du dig själv snygg? Aa jag är så jävla snygg asså.
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Nä det tror jag inte
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad.
Vad åt du senast? Pasta.
Är du polare med grannarna? Ja vi är homies.
Har du varit på ett party? Hela dan, varje dag.
Har du varit utomlands? Men snälla... Ja det har jag.
Var är dina syskon just nu? I Berlin.
Vilken tid gick du upp imorse? Halv 3 typ.
Vad är det första du gör på morgonen? Checkar mobilen hehe.
Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek"? Kanske.
Skulle du i någon situation kunna mörda någon? Ja det skulle jag nog kunna göra.
Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr? Nej.
Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra? Ähmen lägg ner
Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon? Helst inte.
Om du misstänkte att din pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hans dagbok? HAHA, skulle nog aldrig vara tillsammans med någon som skriver dagbok... Fan vad gay.
Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den? Men ja det är väl klart?
Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris? HAHAHAHAHHA, förlåt. Men vad fan är det här för frågor... Nej det skulle jag aldrig göra.
Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän? Min(a) bästa vän(ner).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: