Tråk

Har suttit hemma en hel dag för första gången på typ 1 år... Känns konstigt & helt fel. Men har inte orkat göra något. Trött, seg & lat som vanligt hehe... Hittade ingen klänning btw... Nyår börjar fan närma sig, måste hitta någotttttt får panik. Har inte köpt några julklapper heller för den delen... Shit. Det är typ julafton om drygt en vecka? Jag är så störd. Ska alltid skjuta upp saker när jag vet att jag inte borde göra det. Måste ändra på det, stressa i onödan är inte särskilt kul. Jag är den enda som bloggar haha...? Känns lite konstigt då jag brukar vara den som inte bloggar, haha. Jaaaaaag haaaaaar sååååå jäääääääävlaaaaaa tråkigt just nu så det finns inte. Ingen annan är hemma heller. Känns ganska ensamt. Kul..... Nu ska jag gå och dö lite. Hej


Haha, så här såg jag ut en gång i tiden.........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: