Svinigt kallt

Jisses vad kallt det är ute... Man dör ju! Träffade Julia och Christopher nyss, jete mys. Adina skulle tydligen vara med Oliver så hon kunde inte ses, buhu. Julia shoppade lite och sen gick vi och åt. Skit mysigt! Hade inte träffat dem på länge så det var kul. Nu är jag i alla fall hemma och har ingen aning om vad jag ska göra. Ska nog bara vara hemma ikväll och ta det lugnt. Vill bli helt frisk! Känner mig så duktig. Har inte festat på en vecka nu. Ovanligt. Men det är fan grymt. Fast jag känner mig inte mer hälsosam för det... Rör ju knappt på mig haha. Men jag har tagit ner jätte mycket på rökningen också, vilket är bra. Fan vad duktig jag är! Såg att jag och Jade blivit taggade på en bild från när vi var hemma hos Krille. Fyfan!
Romphaaaaaa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: