Study nature, not books

Fråga:
Andreas
om This is my cup of kbry \_/:
The Town är grymt bra! Vad tyckte du? :)
Svar:
Jag tycker den var awesome! Så min film! Älskar såna filmer! Det är en av dom bästa filmerna jag sett. Vad tyckte du själv?

Nu ska jag faktiskt försöka sova... Önska mig lycka till. Kul med kommentar att svara på, var inte förberedd på att få det efter mitt dryga inlägg som jag skrev förut. Kul att någon har ballsen att göra det. Och medan jag ändå skriver ett litet inlägg så vill jag bara påminna om att det inte är så långt kvar till julafton och om ni har ett förhållande så är mitt tips att klicka här om ni vill ha bilden jag lagt upp och skriva ut den som en liten julklapp. Är jag inte hur snäll som helst?
Puss på alla som läser!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: