Riksknarre

Käka precis middag. Tacos, as gott. Nu är jag proppmätt, blö. Imorgon är det studiedag, woho! Gal1 skönt. Vill festa ikväll men det är ju söndag, satt eh... Lycka till med det liksom. Orkar verkligen inte ha tråkigt ikväll med. Inte för att vi hade tråkigt igår men vi gjorde inget särskilt och det kändes jävligt segt då det var lördag... Okej, idag är det söndag men eftersom att vi är lediga på måndag så blir det som att det är lördag idag med, typ. Aya, nu ska jag klä på mig, sminka mig osv och sen träffa Jade. Får se vad vi hittar på. Jag har typ PMS idag så är inte alls på bra humör. Skriker på allt & alla. Akta er. Nej nu ska jag börja fixa mig. Lägger upp en kvällens outfit eller liknande sen när jag har fixat mig. HEJ


Drogadddddddddd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: