Prins Caspian mijao grr rawr

Godmorgoooooon. Mamma väckte mig vid halv 1 ungefär. Gick upp, käka frukost, fixade mig, och nu sitter jag här. Ska träffa Adina och Julia snart (?) hehe vet inte riktigt när men typ snart... Aya. Sen ska jag kanske träffa Jade och sen ska jag träffa Lina. Vi ska föra lite hos mig och sen gå på Narnia i 3D hehe. Prins Caspian är så het så vi kommer typ dö. Men det är nice. Efter bion så vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Vi är inställda på fest men får se om det blir så hehe. Försökte ta lite bilder nyss men jag fastnar verkligen inte på bild idag... Så ingen bild blire. Tråk. Fick precis ett sms av Julia där det stod "klar om 20" eller nåt sånt, och Adina var med Oliver. Vad fan Adina?! Varje gång vi ska ses så är hon med Oliver istället... Blöööö. Aja sköööönt att Julia inte är klar än, då har jag tid på mig. Yäääy. Orkar inte skriva värsta boken så jag avslutar här. Puzz på alla znyggizar!
Vääääldigt gammal bild!

Juste, Jacqueline du hade ringt mig så jag försökte ringa upp, men det var upptaget... Så ring igen när du ser detta! Eller om det syns på luren att jag har ringt...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: