Resumé

Hoppsan, har inte bloggat på ett tag hehe... Gör en 5dagars resumé:
Lördag: Drog till stan med Julia, vi kollade runt i teknikaffärer då inget annat var öppet haha... Julia köpte ett par hörlurar, niz. Sen drog vi till donken och käkade & snacka skit om folk. Haha nejmen vi snacka om allt möjligt typ. Efter någon timma så kom Adinis, så skulle hon också äta så vi satt kvar där ett tag. Sen drog vi till Slussen och jag kirrade dricka hehe. Sen drog Adina & Julia hem till sig och jag hem till mig. Fixade mig lite, drog och mötte upp Lina, sen kom Adina & Julia hem till mig och vi förade lite. Efter det så drog Adina & Julia hem och jag & Lina på Narnia. Den var f1 bra. Efter bion mötte vi upp Jade och drog till Slussen där vi mötte upp Joakim & hans kompis Calle. Vi drog hem till Linas mamma i Fruängen där vi drack & hade kul. Sen kom även William & Adde. Vi "festade" till typ klockan 7 på morgonen? Haha, jag, Jade, Lina, Wille & Adde skulle sova i Linas mammas säng... 5 pers liksom. Nejmen det var mysigt. Ingen kunde sova och Lina & Jade var ashype... Sjöng å grejer. Vid klockan 6 på morgonen så satte Adde på julmusik på datan HAHAHA, helt random. Sen satt vi och kollade på Benjamin klipp på youtube, och några Hjälp! avsnitt. Alla utom Jade, för hon låg och sov... Aaaaamen sen så somnade alla vid 7 eller nåt.
Söndag: Vaknade upp hos Lina, städade osv. Sen drog jag och Lina till en pizzeria och käkade medan Jade låg och sov. Sömntuta... Sen drog alla hem till sig. Sen träffade jag Jacqueline och vi bytte julklappar. Efter det så drog jag hem, duschade, fixade mig osv för att sedan möta upp Jade och åka till hennes mormor och hämta Teddy & Bianca (hennes hundar.) Vi stannade kvar där ett tag och drack lite Baileys, sen drog vi hem till Jade, lämnade hundarna, och åkte till Fruängen där Jenoa & Melissa hade födelsedagsfest. Det var lite segt i början men sen blev det sjukt kul. Hemresan var dock inte lika kul... Alla skulle typ ta samma nattbuss, så bussen var proppad och folk skrek osv, så chaffisen vägrade köra. Sen kom polisen och blablabla. Vi orkade inte vänta så vi tog en taxi hem till Jade. Sen satt vi uppe till typ 4(?) och sen somnade vi.
Måndag: Hände inte särskilt mycket. Vaknade upp hos Jade, kollade igenom alla bilder från gårdagen, och sen drog jag hem. Tog det lugnt en stund, sen träffade jag Mia som jag inte hade träffat på ett tag, kulkul. Vi kollade runt lite i stan. Mia hittade en skit snygg topp/blus vet inte riktigt vad det var men aa. Den köpte hon i alla fall. Sen drog vi typ hem. På kvällen träffade jag Jade och vi gjorde inget särskilt.
Tisdag: Drog till Kista centrum med Lina där jag hittade en LBD som jag ska ha på nyår, niz. Väldigt enkel men ändå snygg liksom. Var dessutom typ 40% rea på den? Sjukt niz. Lina köpte ett par handskar haha. Sen köpte jag ett armband också, och så köpte vi 2 st "Best friends" ringar hahaha, vi é så söta. Aaaaa men sen drog vi hem och jag typ chillade galet. Träffade Jade på kvällen, vi gjorde inget särskilt.
Onsdag (idag): Hängde med Jade till frissan. Hon skulle ljusa upp håret lite. Det blev skit snyggt. Inte så stor skillnad men ändå jete snyggt! Sen åkte vi hem till Tomas där Jade hade en fet resväska med kläder som hon skulle behöva till nyår. Sen drog vi hem till henne och kollade igenom alla kläder, skor osv. Sen prövade hon lite nyårs outfits som jag skulle ta kort på hehe. Sen drog jag hem och nu tog jag precis på mig mina klackar som jag tänker ha på nyår. Måste vänja mig hehe, har inte gått i klackskor sen våran avslutning i 9an. Det var ett tag sen... Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen tvätta mammas hår. Niz.
Åh jävlar vad långt det blev... Shit. Ahmen det är niz! Nu ska jag in i duschen, heido.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: