Knarre

Hey bloggen. Det är just nu lite knarre mellan Trion, bråk osv, som jag försökte lösa igår. Det gick väl sisådär... De andra två fröknarna måste lösa detta på egen hand. Det jag vill komma till är att det som hände inte kommer hindra mig från att blogga i den här bloggen hehehe. Tänkte då att eftersom att den här bloggen drivs utav alla 3, så kanske någon inte skulla vilja blogga, då den är kopplad till alla 3. Okej det där lät konstigt? Vet inte hur jag ska förklara men skit i det!

Jag vaknade typ nyss, och jag kände mig groggy. Helt sickt. I min dröm så gjorde jag och Lina allt möjligt. Sjuka grejer. Festade bland annat. Jag var i alla fall full i min dröm, och det var därför jag kände mig groggy när jag vaknade. Hur sjukt?! Tyckte det var lite läskigt hehe... Har aldrig vart med om något sådant tidigare. Men lite kul var det. Idag ska jag träffa Adina och Julia, skojskoj. Vad vi ska hitta på har jag ingen aning om. Vi får väl se. Nu ska jag duscha och sedan fixa mig. Har lite bråttom... Puss!

BTW, fick precis ett meddelande på Facebook av en killkompis som jag inte träffat på ett tag. Meddelandet löd:

"Hej Ada!


Jag vill bara önska dig God Jul :)
Puss"

Aw, hur söt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: