Hejj på er

Sitter på datakunskapen just nu, trååk. Jag är slut i hjärnan får knappt någon sömn nu för tiden.. Vaknar flera gånger om natten och sover inte så djupt som jag brukar.

Iaf tänkte blogga igår men hann tyvärr inte, jag kom hem runt 10 på morgonen (i söndags) hit till söder och då hoppade jag direkt in i duchen och började fixa mig, sen drog jag och mamma på stan o shoppa lite julklappar till mig hehe (a) bra när man får välja vad man vill ha och de gör inget för mig när jag vet vad jag får hehe Sen vi 2 tiden mötte vi upp Yvonne från norge och tog en lunch. Sen kom Oskar och mötte upp mig så drog vi på innerbandymatch och efter det åkte vi hem till hans kusin som hade fyllt 18 år, sen drog vi hem till mig och jag käka lite sedan drog han hem och jag gick o la mig, så trött ja var.. Nu ska det bli bättre uppdatering när ja är hemma igen :)

Nä nu måste man plugga ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: