Gossip Pagge

Jag har haft tråkigt så jag gjorde en ny header hehe. Inte alls märkvärdig, men tycker det ser mycket fräschare ut nu. Ljusare typ? Kanske för att det är en ljus bakgrund hehe men ändå. Hm... Vad har hänt med Gossip Pagge? Tycker att han har blivit väldigt dålig på att skriva i bloggen. Man vill ju ha lite skvaller! Hihi.
Mamma kom precis hem och lacka dase för att jag försov mig imorse, hehe... Hur fan vet hon det? Creepy. Aya. Juste fan, skulle bakat lussebullar i söndags men hann inte. Blö... Nu hinner jag inte heller. Fuck. Får göra det på Torsdag för då har vi bara 1 lektion på morgonen och sen är jag ledig! Wiho. Och på fredag är det avslutning, shit. Tiden går fort... Efter jullovet så kommer det vara ett nytt år. 2011. Längtar som in i. Nej nu ska jag softa med min mamma så att hon slutar vara sur på mig hehe. Pussiluss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: