Förlåt, Jade

Jag vill bara att du ska förstå att jag ångrar mig, allt jag sa till dig och sättet jag behandlat dig. Det är inte okej att en vän gör det som jag gjort! Jag förstår nu hur mycket jag sårat dig. Jag önskar det bara kunde bli ogjort och att jag fick vara din vän, men nu är det gjort och jag vet inte hur jag någonsin kommer kunna be om förlåtelse.
DU kom in i mitt liv så fort, och det har varit underbart. Jag önskar och hoppas verkligen att du inte åker ut lika fort, jag vill ha dig i mitt liv, jag vill behandla dig som en vän och jag vill behandla dig med respekt!
Om du bara skulle vilja träffa mig, så jag kan få se dig, så ja kan få prata med dig och förklara hur ledsen och hur mycket jag ångrar det som hänt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: