Fail

Jag orkar inte leva. Min hårbotten är typ ljusblond och resten är fläckigt. Jävla cp skit. Skulle ha köpt vanlig färg... Eller jag  köpte vanlig färg, men man skulle sätta i färgen i håret på ett jävligt konstigt sätt, och bara för det så blev mitt hår förstört. Hora. Är så jävla förbannad... Funderar på att färga håret brunt och sen börja om igen. För jag vill inte ha mörkt hår. Trivs inte i det. Men nu är det helt fläckigt och så här kan jag fan inte gå runt?! Nej i helgen färgar jag det brunt. FKB orkar inte bry mig.
Jag har försökt sova sen kl 19.40 HAHA... Var sjukt jävla trött då, så jag gick och la mig. Halvsov till kl 22 typ, och sen dess har jag inte kunnat sova alls. Har gått igenom skolkatalogen, nördat Facebook, klunkat Vitamin Well och nu ska jag fixa håret. Bara för att jag inte kan sova. Skön...T. Är så jävla trött på att inte kunna sova, är så jävla trött på att mitt hår alltid fuckar upp sig, är så jävla trött på att ha idrott kl 8 på morgonen varannan onsdag, är så jävla trött på att jag är så jävla trött på allt. FUCK OFF and die



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: